Pila motorová STIHL MS 241 C–M

11432000256

Nový produkt

Benzínová motorová pila s výkonem 2,3 kW. Systém M-TRONIC uchovává informaci o nastavení provozních prvků motoru používaných před vypnutím motoru.

V ceně stroje: Lišta 35cm, řetěz PS3, základní nářadí, návod k obsluze

Bezpečnostní pokyny jsou uvedeny v Návodu k použití stroje

Instruktážní video

Více informací

Dostupnost na dotaz

20 170 Kč s DPH

Přidat na seznam přání



Parametry

Hladina akustického tlaku [db(A)] 103
Úroveň vibrací vlevo/vpravo [m/s2] 2,9/2,9
Délka lišty 35 cm
Zdvihový objem [cm3] 42,6
Výkon [kW/k] 2,3
Hmotnost [kg] 4,5
Hladina akustického výkonu [db(A)] 115
Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW 2
CO2 g/kWh 882
Dělení řetězu 3/8 " P
Typ řetězu STIHL Oilomatic Picco Super (PS)
Objem palivové nádrže l 0,39
Otáčky při maximálním výkonu ot./min 10.500

Více informací

Tato benzínová motorová pila má velmi mnohostranné využití. Motor o výkonu 2,3 kW se systémem M-Tronic (M). Dávkování paliva do motoru je řízeno elektronicky a automaticky bez možnosti manuálního seřízení. Motor běží stále v optimálním výkonu. Další praktickou výbavou je snadno čistitelný HD2 vzduchový filtr, profesionální STIHL antivibrační systém, seřiditelné olejové čerpadlo, víko řetězky opatřené maticemi zajištěnými proti ztrátě, jednodílný kryt motoru se třemi rychlouzávěry a paměť systrému M-Tronic, která zajistí automatické okamžité nastavení posledních provozních prvků motoru používaných před pauzou.

Sériová výbava:

  • STIHL M-Tronic (M)

    Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

  • STIHL 2-MIX

    Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

  • Filtr HD2

    Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.

  • Dekompresní ventil

    Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

  • ElastoStart

    Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

  • Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku

    Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.

  • Olejové čerpadlo s možností regulace množství

    Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.

  • Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání

    Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

  • Dlouhodobý systém vzduchového fitru HD2

    STIHL MS 261 je vybavena filtrací nasávaného vzduchu, která umožńuje až pětinásobně prodlouženou filtrační doba díky kombinaci odstředivého předčištění, HD-2 vzduchovému filtru a kompenzátoru

  • Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

    Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

  • Antivibrační systém

    Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

  • Kombipáčka

    M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.

  • Kompenzátor

    Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

  • Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě

    Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.

  • Systém mazání řetězu Ematic

    STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

  • Technika čtyř kanálů STIHL

    Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

  • Ohřívání karburátoru teplým vzduchem

    Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky.

Příslušenství

30 dalších produktů ve stejné kategorii: